O nas

Poznajcie Izę & Nicolasa – młodych, ale za to doświadczonych twórców Baikary.

Nasza pasja

Naszą największą pasją jest podróżowanie oraz fotografia. Dlatego zdecydowaliśmy się stworzyć Baikarę i połączyć te dwie pasje. Naszym pragnieniem jest pokazać Wam wszystkie magiczne miejsca, które mieliśmy okazję odwiedzić. Będziemy wzbogacać Twoją podróż, pokazując zdumiewające miejsca z różnymi oczami. Koncentrujemy się na autentycznych, mniej turystycznych, pełnych przeżyć przygodach.

‘wspólna pasja’
‘szacunek do lokalnej kultury’
‘miłość do natury’ ‘autentyczna podróż’

Nasza historia – Iza & Nicolas
Poznaliśmy się w Chinach, gdzie spędziliśmy około dwóch lat. Naszą pierwszą, wspólną przygodą był powrót z Chin do Europy koleją transsyberyjską.  Po naszych doświadczeniach w Azji, stwierdziliśmy, że naszedł najwyższy czas na zmianę kontynentu. Padło na Amerykę Południową. Po paru miesiącach przygód w Peru, założyliśmy nasze pierwsze biuro podróży z siedzibą w Peru (www.alpinca.pl). Od tego czasu podróżowaliśmy po Peru, Boliwii, Ekwadorze, Chile oraz Argentynie z naszymi turystami. Do tej pory organizujemy wyprawy w tamte strony. Są to miejsca, które znamy jak własną kieszeń. Ogólnie mieszkaliśmy około 3 lat w Peru. Obecnie nie mamy stałego miejsca zamieszkania. Przemieszczamy się pomiędzy Ameryką Południową, Europą oraz Azją.

Sekret naszego sukcesu?

Miłość

Poznaj założycieli Baikary

Iza & Nicolas

Z Izą i Nicolasem nigdy się nie zgubicie! Oboje mówią w pięciu językach: po francusku, polsku, angielsku, hiszpańsku oraz chińsku. To bardzo im pomaga w podróżowaniu oraz zdobywaniu nowych doświadczeń z lokalną ludnością. Nicolas jest miłośnikiem gór oraz fotografii. Pokaże Wam najpiękniejsze trekkingi w danym kraju. Region Ausangate w Peru to jego drugi dom. W ciągu roku bywa tam około 10 razy. Nico to również zapalony amator fotografii, który potrafi zostać w jednym miejscu tak długo, aż będzie zadowolony ze zdjęcia… Izę poznacie po jej niekończącym się uśmiechu.Wiedziona wrodzoną ciekawością i fascynacją nieznanym, uwielbia spotkania i dialogi z lokalnymi mieszkańcami. Koniecznie zobaczcie jej vlogi na youtube z różnych spotkań z lokalsami.

Alpinca

Nasze pierwsze biuro podróży w Peru

Od czterech lat prowadzimy biuro podróży w Peru, gdzie organizujemy wyprawy po Ameryce Południowej. Zajrzyjcie również na naszą stronę Alpinca.

Byliśmy w Peru przez dwa tygodnie. Dzięki wspaniałym ludziom – Izie i Nicolasowi przeżyliśmy wiele wspaniałych chwil. Wszystko było perfekcyjnie zorganizowane: transport, hotele, lokalni przewodnicy oraz oczywiście super program. Iza i Nicolas to cudowni, młodzi i pełni optymizmu ludzie, dzięki którym odwiedziliśmy wiele miejsc do których sami pewnie nie dotarlibyśmy, w tym oczywiście restauracje z lokalnym jedzeniem, plaże i bazary. Gorąco polecamy podróże z nimi!! �.

Janusz Żuchowicz

Serdeczne podziękowania dla Izy i Nicolasa, którzy prowadzą Alpinkę! Dzięki nim przeżyłam emocjonującą, pełną niezapomnianych chwil miesięczną podróż po Peru i Boliwii. Zaproponowana przez Izę trasa wycieczki pozwoliła mnie i moim znajomym poznać niezwykle różnorodne pod każdym względem Peru. Białe domki otoczonej wulkanami Arequipy, pustynny krajobraz kanionu Colca, kilku dniowy trekking w rejonie masywu Ausangate, Dolina Inków, Amazońska dżungla, to tylko niektóre z odwiedzonych przez nas miejsc. Z czystym sercem rekomenduję wyjazdy z nimi. Zaangażowanie, profesjonalizm, wiedza i doświadczenie to główne atuty Izy i Nicolasa. Na pochwałę zasługują również lokalni przewodnicy, z którymi współpracuje biuro. Polecam!

Paulina Dybał

Niedawno wróciłam z miesięcznej podróży po Peru i Boliwii z Alpinca.
Z cała pewnością wszystkim, którzy wybierają się do Ameryki Południowej-polecam to biuro.
Wszystko zostało przygotowane i zorganizowane z pełnym profesjonalizmem i zaangażowaniem. Iza i Nico to ludzie pełni pasji, podróż z nimi to prawdziwa przygoda:-) Dzięki!

Anna Kuczyńska

Niesamowite przeżycia, piękne widoki, niezapomniane wspomnienia, najlepsza opieka… Jeżeli chcesz przeżyc wakacje życia w Peru powinieneś oddac sie w ręce Baikary. Izabela i Nicolas zatroszczą się o każdy szczegół Twojej wyprawy, a ich poczucie humoru uprzyjemni każda chwile Dziękuję Wam!!! Bez Was nie zdobyłabym mojego pierwszego 5 tys.m n.p.m, nie zaliczyłabym trasy Dakar (Uyuni ), nie wspominając pięknych lagun na mało turystycznym trekkingu Ausangate, i oczywiście wyprawy do miasta Inkow – Machu Picchu! Dziękuje!!!

Wioleta Górna

Dzięki Izie i Nicolasowi udało nam się odbyć niezapomnianą miesięczną podróż po magicznym Peru i równie tajemniczej Boliwii. Opracowany przez Izę program pozwolił nam zobaczyć ich różnorodność – wulkaniczno – pustynny region Arequipy z majestatycznym kanionem Colca, pełną życia dżunglę, góry masywu Ausangate… Wyprawę zakończyliśmy zdobyciem Huayna Potosí (6088 m n.p.m.) w rejonie La Paz.
Zdecydowanie polecam wyjazd z biurem nimi! Niezawodny kontakt, zaangażowanie i profesjonalizm zarówno Izy i Nicolasa, jak i lokalnych przewodników, z którymi współpracują

Justyna Czanieczka

Podróżuj z nami!

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Error: No posts found.

Make sure this account has posts available on instagram.com.

Error: admin-ajax.php test was not successful. Some features may not be available.

Please visit this page to troubleshoot.